tisdag 2 november 2010

Bilen lever....

även om batteriet är tämligen slut så jag måste köpa ett nytt. Tack snälla Bittan för lånet av din V40 (det där med 70 var totalt fel) jag har blivit riktigt sugen på en volvo och det har aldrig hänt förut. Vi lyckades dra ut den från Sturepalatsets baksida och starta med kablar förut. Nu laddar batteriet men det har, enligt kamrat R, gjort sitt.  Jobbdag i dag om nya läroplanen som kommer 2011, intressant men nu ska jag vara lite ledig. Känns som att det behövs just nu, mår lite så där, då och då. Just nu lite ont i magen förut lite ruggig....kan vara tröttheten helt enkelt. Pizza har kommit hem och njuter av stillheten i soffan. C har förstört hennes punkfrissa så nu ser hon så där trist avskalad ut....vi har lite olika uppfattning om hur en söt welsh ska se ut hon och jag ;)) nåja tack för insatsen. Nu ska jag sova så magontet går över. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar