lördag 6 november 2010

Fredagsföreställning

En föreställning som blev än mer jobbig än de andra, för mig i alla fall. Blev ju tvungen att ta en extralåt eftersom E håller på att spöka eller vad tusan det var hon skulle göra natten lång. Du är min man ska från och med nu sjungas i hårdrocksstuk så ni vet det. Jag sjöng halva låten som vanligt och bröt sen bandet och bad dom rocka till det lite. Stackars publik, de fick väl en smärre chock ;)) men jag vet en som gillar hårdrock jag!

Frk T:s pappa och M var på plats och fick höra hur duktig hon är, vår lilla tjej. Frk T och L fick också sjunga Fantomen på Operan från Supermusikalen. Vår trummis S körde Ålandskryss och T Wunderbaum med orkesterkören (höll på att skratta ihjäl mig bakom scenen) så det gick ingen nöd på publiken även om E alltså spökade och U var på väg hem från Paris. Dock är detta experiment att köra tre olika föreställningar något tämligen unikt. Orkestern har det inte lätt, det kommer några nya låtar var gång. Nåja i morgon kör vi enligt programmet...hoppas jag.

Annars var det mycket vi fick till i dag, vi är baske mig bra på många saker. Allt från att fixa krubb till att låna kundvagnar. God planering gjorde att allt löpte på klart smidigare. I morgon är det Final!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar