söndag 27 januari 2013

Ny leksak

Sitter och testar att blogga med vår nya leksak. En padda har minsann hittat in i familjen. Fin och vit och dyr så kan man sammanfatta det hela. Ibland får man ändå till det och nu är den här. Jag kommer ha nytta av den i revysammanhang eftersom det går att filma med den. Vi kan repa och filma och kolla hur det blev, nice.

Vi har förresten repat i dag, 8 februari ska vi uppträda på Kommunals årsmöte. Vi har satt ihop ett passande program med sketcher om yrkesgrupper och företeelser son kan passa målgruppen. Vi har också återupplivat en gammal revysång från vår allra första revy, lite kul faktiskt.

I går var jag och Bittan och jag och spanade in revyn i Karlskoga, Görsköj hade verkligen fått till det denna gång. Jättebra var det, mycket lokalt men man förstår ändå. Sen träffade jag på en gammal polare som jag inte sett på år och dag, han är dessutom filmare så det kan vi säkert ha bytta av framöver.

Ja det verkar ju funka att blogga på detta vis också, bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar