tisdag 8 januari 2013

Dags att duscha

Nu äntligen är den nya duschkabinen på plats, badkaret åkte ut i söndags och tills nu har man fått blaska i handfatet. I morgon bitti kan jag ta mig en dusch i nyförvärvet, det kan nog behövas för jag kommer vara trött. Trött är jag nu också efter första skoldagen med barnen. Det är roligt att träffa dom alla och vi rivstartade med Skapande skola vilket ska resultera i en Bullenfilm. Ni minns väl Bullen? Hej Bullen! Jag har ett problem....... Timell: Som vanligt är det inte tjejen/killen i filmen som har skrivit brevet. Nu minns ni va? En sån film ska de göra, jättekul är det men krävande. Det frestar på samarbetsförmågan och tålamodet men det behöver de träna på så det är finemang. Det blir kort i dag för jag måste knoppa in nu. Sov sött och dröm vackra drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar