söndag 26 april 2009

Jag mår riktigt bra!

Det är ju härligt att må bra. Har just avslutat ett låååångt samtal med min lillasyster. Det blir mycket prat om omdömen, utvecklingssamtal och annat mossigt lärarsnack då vi pratar. I kväll hann vi dock avhandla en hel del annat också och vi avslutade med spikmattor och diverse onämnbara ting. Fast mest mår jag bra för att en "rätt" person sa att det syntes att jag gått ner i vikt. Vederbörande kanske bara försökte vara snäll eller var ute efter något annat ;) men det kändes bra i alla fall. Jag tog en långpromenad med Pizza och kom hem lagom till mörkret föll, lagade nyttig matlåda och ringde som sagt syrran som jag först glömt och sen inte hunnit gratta. Puss o kram och grattis i efterskott systeryster.

2 kommentarer:

  1. Bra att du mår bra. *S* Själv blir jag lite spooky och epileptisk av ditt temabyte. Lila skriker verkligen i ögonen på mig, i alla fall på skärmen...

    Din blog, ditt val såklart, men en gammgubbe som jag ser knappt att läsa...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bock och tack!!! Nu blev det mycket mer lättläst igen.

    SvaraRadera