söndag 26 maj 2013

In i den hysteriska fasen...

Två knappa veckor till premiär och nu ska allt sättas. Det innebär ett ständigt åkande till Riseberga. en vackrare plats att repa på finns inte men vi har denna helg skrattat lite åt att fåglarna kvittrar så högt att mina inte hör när man ska in på scenen och "soljäveln" lyser rätt in i datorn. Tja, vi älskar både solen och fåglarna såklart.

Mina klänningar i är klara men jag saknar skor, men det känns som ett minimalt problem. Kostymgruppen har denna mors dag sytt så det har glött i både symaskiner och synålar. De gör ett jättejobb de precis som alla andra.

Annat som hunnits med denna helg är inköp av presenter och avslutningskläder till Fr T (allt på 45 minuter), middag hos grannen (mycket snällt och skönt för denna stressade människa) och kalasande hos syrran (vi fick mat där också). Jag har gått upp i ottan och lagt mig sent hela helgen så jag känner att jag behöver lite semester nu. Hm det lär vänta lite till. Sov gott!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar