söndag 16 juni 2013

Ups 30 000

Räkneverket har passerat 30 000, kanske borde fira? Nåja jag har blivit sämre på att uppdatera men jag ska bättra mig. Det kommer hända mycket kraxiga saker och också en del privata. Jag har fått nytt jobb men först en skön lång semester.

Frk T har kört sin sista juvel ;) nåja sin sista föreställning av Drottningens Juvelsmycke. Vi har tre föreställningar kvar. Förra söndagen fick vi skicka hem publiken för att det åskade mitt över oss, retligt värre. Denna helg har vi klarat oss med varierat väder, kyla, sol, blåst, lite regn och åska i dag innan vi startade. Men det har funkat.

Tre arbetsdagar kvar sen efter midsommar ska vi fokusera på palatset och att skrapa fönster.... Jag måste fokusera lite på mitt hem också och på vila. Det ska bli skönt. Sov gott!

Så här magiskt kan det vara under en föreställning, jag (Ulla) och min Bellman har just sjungit innan "folknöjet" en avrättning ska ske. Också ett nöje, men jag får i alla fall spela bestört och illa berörd, några andra stackare tvingas skratta och applådera. Jag tror bilden är tagen av Zoran Ladinek.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar