onsdag 20 mars 2013

Modellkarriär....

Då har man inlett sin fotomodellskarriär då. Den blir förmodligen inte längre än så här heller eftersom jag inte alls har förmågan att se fotogenisk ut på bild. Man får snarare ta så där 60 bilder för att få en acceptabel. Men nu i kväll var jag inte mig själv utan Mrs Bonaparte. Denna kvinna får tyvärr gå hädan som en Hemskhet i Lokla Porrkanal i "Våta spår". Den lokala porrkanalen finns i vårt nya vackra badhus och jag vill tacka den tillmötesgående personalen för att vi fick ha vår lilla fotosession där.

Om en och en halv vecka är det premiär på Våta Spår. Då är det påsk och vi har tre kvällar med Engelsk pubafton på Sturepalatset. Då spelar vi vår lokala mordgåta. Mrs Bonaparte är den som först får stryka på foten men risken att det blir fler finns....

Att flyta runt i bassängen med kläder av det fulare slaget på sig och en peruk som inte helt ville sitta kvar i blött tillstånd var vansinnigt roligt. Att då se död ut är inte sååå enkelt men jag tror Stefan, som egentligen är vår trummis och också har rollen som "The big man" i Våta spår, fick några bra bilder.

Roligast var nog minen på tjejen i receptionen när vi kom dit. Hon såg bara fullständigt frågande ut och kände helt klart inte igen mig från i eftermiddags då jag var där som mig själv. När hon avslappnat till slut fattade att jag var samma person, skrattade hon och sa; ja, jag tänker att det kanske fanns en människa med sånt där hår. Fullständigt obetalbart!

Ni får en bild på Mrs Bonaparte med dödssminkning fast i levande skick om ni lovar att komma och titta ;) det finns biljetter till alla kvällar, fast flest till påskafton. Långfredagen är populärast, den vi funderade på om vi skulle våga köra. Men vi är inte så religiösa av oss trots att vi är i en före detta kyrka. Det gör bara att vi känner att någon snällt vakar över oss. Här kommer hon ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar