måndag 9 september 2013

Oj så uselt uppdaterat...

.. det var här då. Bäst jag skriver lite men livet snurrar på så fort att jag faktiskt inte orkat med detta riktigt. Nya jobbet är lite av ett paradis, eller egentligen är det väl lite mer som det bör vara på en skola. Kommunen är välvilligt inställd till skolan känns det som. Det är inget fantastiskt bara lite mer så att man inte sparar hela tiden. Finns behov verkar man i alla fall sätta in någon form av åtgärder och för mig känns det lite som ett paradis. Sen blir det långa dagar när man är ny på jobbet förstås.

På Sturepalatset händer också en del. Nu är palatset vårt eller Studiefrämjandets förstås och källaren börjar så smått byta skepnad. Camilla och Stefan är två klippor vi fått in och hej vad det går. Säger vi att en vägg ska rivas och vips nästa kväll är den borta. Det gäller att inte dirigera fel ;)

På torsdag har vi medlemsmöte 19.00. Är du sugen på att jobba med revyer och shower eller bara med palatset så välkomnar vi fler medlemmar.

Nu måste jag sova, jag ska försöka bättra mig om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar